OBS: Stillingen er besat
Er du en skarp forretningsudvikler med en teknisk baggrund? Kunne du tænke dig at få ansvar for at udvikle forretningen i Aarhus, i en virksomhed og branche, der vokser i takt med den teknologiske udvikling? Så læs videre her.
Om os:
3D Printhuset er Danmarks førende leverandør af 3D-print- og scanteknologi. Vi har showrooms og kontorer centralt placeret i både København og Aarhus og er autoriseret forhandler af teknologi fra verdens førende 3D-virksomheder. Vi har egen serviceorganisation til support af alle produkter, samt en printservice-afdeling, der med scanninger og 3D-printede emner, bl.a. hjælper nogle af Danmarks største virksomheder med at produktudvikle. Rådgivning og uddannelse er også en af vores ekspertiser, og vores eksperter står altid klar med råd om implementering og valg af teknologi.
Om dig:
Stillingen kræver, at du har en stor interesse for teknologi generelt og de tekniske muligheder indenfor 3D-print, og at du evner at koble dette med forståelse for de kommercielle muligheder. Den rette kandidat har min. et par års erfaring efter endt bacheloruddannelse eller har evt. prøvet kræfter med egen virksomhed. Du er udadvendt, og er ekspert i at for at bygge netværk og langvarige relationer. Herudover er det vigtigt, at du trives i et fladt hierarki, hvor der ikke er langt fra ord til handling, og hvor der hele tiden er fart på.
Løn iht. kvalifikationer.
Arbejdsopgaverne vil være meget alsidige, og du vil i høj grad komme til at præge opgaverne selv. Nedenfor er nogle af de faste opgaver beskrevet.
Arbejdsområde/opgaver:
- Optimere vækst og overskud samt udvikling af den ”jyske forretning”
- Salgsansvar ift. business-to-business-kunder, samt diverse organisationer herunder undervisningssektoren og andre offentlige institutioner
- Deltage i udviklingsprojekter med kolleger i København
- Andre opgaver, der naturligt hører ind under den daglige drift, og er nødvendige for at varetage ansvaret for denne
Kompetencer:
- Erfaring med at opbygge og udvikle et selvstændigt forretningsområde
- Økonomisk sans, og flair for tal/analyser og forretningsmuligheder
- Taler og forstå engelsk flydende
- Initiativrig, produktiv og fleksibel i forhold til opgaver og udfordringer, samt udpræget ”self-starter”. 9-5 mentalitet passer ikke til os
- Erfaring med 3D eller CAD/CAM er et plus, men ikke påkrævet
- Relevant kommerciel eller teknisk uddannelse, som f.eks. HA., ingeniør, men du kunne også være arkitekt, designer eller værktøjsmager.
Ansættelsesdato: Hurtigst muligt.
Arbejdstid: 37 timer.
Er det noget for dig?
Hvis du er interesseret, send os din motiverede ansøgning (max. 1 side), CV samt indikation af lønniveau til job@3dprinthuset.dk. Skriv ”3D-forretningsudvikler – Aarhus” i emnefeltet.