OBS: Stillingen er besat
Har du lyst til at blive en del af et ungt team i en spændende virksomhed, så se mere her.
Vi har historisk outsourcet økonomifunktionen, men ønsker nu en “in house funktion” pga. kraftig vækst. Derfor søger vi en økonomimedarbejder til nyoprettet stilling, hvor der vil være stor mulighed for at præge arbejdsområder m.v.
Om os
3D Printhuset er Danmarks førende leverandør af 3D print- og scanteknologi. Vi har showrooms og kontorer centralt placeret i både København og Aarhus og er autoriseret forhandler af teknologi fra verdens førende 3D virksomheder. Vi har egen serviceorganisation til support af alle produkter, samt en printservice-afdeling, der med scanninger og 3d printede emner, bl.a. hjælper nogle af Danmarks største virksomheder med at produktudvikle. Rådgivning og uddannelse er også en af vores ekspertiser, og vores eksperter står altid klar med råd om implementering og valg af teknologi.
Om dig
Stillingen er nyoprettet og bliver hel central for en stabil udvikling af selskabet. Du er super skarp i bogføring, og bliver ikke skræmt af uhensigtsmæssige processer, som man må forvente at finde i en ung virksomhed. Tværtimod ser du det som en udfordring, og går selv forrest i implementeringen af forbedringerne. Derfor kræver stillingen også at du er udpræget ”self-starter”, udadvendt som person og kan lide at have rigtigt mange bolde i luften på samme tid.
Løn i henhold til kvalifikationer.
Arbejdsområde/opgaver:
- Overordnet ansvar for alle regnskabsmæssige og administrative opgaver for alle gruppens selskaber og selskabets økonomisystemer
- Bogføring, årsafslutninger, rapporteringer og budgetudarbejdelse
- Debitor/kreditorstyring, fakturering, bankafstemning og betalinger
- Indberetning og refusion til/fra det offentlige; moms, told, skat, barsel, løn osv.
- Lønadministration
- Rejseafregning
- Ordrebestillinger, lageropgørelser og kostprisberegninger
- Vedligeholdelse af stamdata fra leverandører og kunder
- Kontakt til virksomhedens Factoring og leasing-partnere
- Forefaldende arbejde af regnskabs eller administrativ karaktér
Kompetencer:
- Du har mod på at være vores økonomiske og administrative anker, og er ok med at være den eneste i virksomheden med disse opgaver.
- Er mødekommende og serviceminded, og trives i uformelle omgivelser
- Udpræget selvkørende og kan arbejde selvstændigt.
- Du er superbruger i e-conomic, og har arbejdet i lagermodulet
- Du har relevant uddannelse f.eks. administrationsøkonom eller lignende og har min. 3 års praktisk erfaring med regnskab
Ansættelsesdato: Hurtigst muligt.
Arbejdssted:København K.
Arbejdstid: 37 timer om ugen.
Er det noget for dig?
Hvis du er interesseret, send os din motiverede ansøgning (max. 1 side), CV samt indikation af lønniveau til job@3dprinthuset.dk. Skriv ”Økonomimedarbejder” i emnefeltet.