Top menu

Support & Reparation

Her finder du information om, hvad du kan gøre hvis dit produkt ikke fungerer som det skal.

  1. Beskriv problemet for vores support afdeling – Opret din ticket her
  2. Vores support afdeling undersøger dit problem ud fra din beskrivelse og eventuelle billeddokumentation. Herfra vurderer de hvorvidt problemet kan løses over telefon, eller om produktet skal sendes ind til reparation.
  3. Dit problem løses og dit produkt returneres til dig efter aftale.

Under hele forløbet vil du kunne følge med via din ticket. – Som du også modtager på mail.

VIGTIGT – Angående forsendelser
Printere som sendes til os, skal være pakket forsvarligt i en robust papkasse med stødabsorberende fyld. Original emballage, med formstøbt beskyttelse, er altid at foretrække. Haves dette ikke, skal papkassen som anvendes, have en passende størrelse ift. printeren, og ydermere skal alle dele i kassen pakkes med fx bobleplast eller flamingo. Der må ikke ligge løse dele i kassen som kan bevæge sig under transport, og derved skade pakkens indhold.
Vurderer vores tekniske afdeling, ved modtagelse af printeren, at den ikke har været pakket forsvarligt efter ovenstående anvisninger, forbeholder vi os retten til, ikke at sende printeren retur. I stedet vil det være afsenders eget ansvar at få printeren afhentet på vores adresse.